configuration pour cave SH3 ?
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Re: configuration pour cave SH3 ?
Non c'est bien ça.
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Re: configuration pour cave SH3 ?
+1, un proc a 3.8ghz minimum pour être tranquille.
Un duo ou quad core n'apportera rien en plus par rapport a un single.
J'ai un G3258 single core (3.2@4.2) et les SH3 tournent mieux que sur mon I5 quad core (a 3.2 dans mes souvenirs).
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Re: configuration pour cave SH3 ?
Mame n'utilise qu' un seul core 

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Re: configuration pour cave SH3 ?
Pour les SH3 en effet, mais quelques jeux (que 3D il me semble) sous mame peuvent utilisés plusieurs core.
Does MAME benefit from SMP (symmetric multiprocessing) / HT (Hyper-Threading) / dual cores?
Yes. MAME's most demanding drivers (pretty much any game with 3D polygons) will automatically use multiple cores (currently 3 is the most optimal; we hope to lift that bottleneck in the future). Additional ways to thread wider may be implemented in the future.
http://wiki.mamedev.org/index.php/FAQ:Performance
Does MAME benefit from SMP (symmetric multiprocessing) / HT (Hyper-Threading) / dual cores?
Yes. MAME's most demanding drivers (pretty much any game with 3D polygons) will automatically use multiple cores (currently 3 is the most optimal; we hope to lift that bottleneck in the future). Additional ways to thread wider may be implemented in the future.
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