Vente de jeux et matériels pour bornes d'arcade.
Achetez et vendez tout ce qui se branche dans une borne.
Sale of games and equipment for arcade cabinets.
Buy and sell everything that can be connected to an arcade cabinet.
I didn't know Namco made Eprom versions of Dangerous seed as a rom kit? I thought it was mask roms. Also the font on the labels doesn't look straight? Hard to see from picture.
(google translate)
Je ne savais pas que Namco avait créé des versions Eprom de Dangerous Seed en kit rom? Je pensais que c'était des roms de masque. De plus, la police sur les étiquettes ne semble pas droite? Difficile à voir sur la photo.
Monstermug a écrit : ↑15 nov. 2020, 16:22
I didn't know Namco made Eprom versions of Dangerous seed as a rom kit? I thought it was mask roms. Also the font on the labels doesn't look straight? Hard to see from picture.
(google translate)
Je ne savais pas que Namco avait créé des versions Eprom de Dangerous Seed en kit rom? Je pensais que c'était des roms de masque. De plus, la police sur les étiquettes ne semble pas droite? Difficile à voir sur la photo.
Hello,
Namco has made both, PCB with eproms as above and maskrom kit alone in a white box.
My board comes from the trustable seller yugen2plus @YAJ.
Bornes Vewlix L & F jp, Lindbergh Universal cab SD, 6 superguns, PCBs divers & CM : MVS, MegaPlay, ST-V jp, HyperNG64, PGM 1 & 2, Naomi 2 jp + GD-ROM & Net DIMM 512 Mo fw 3.17, F3 jp, G-Net flashée, Chihiro t3 jp, AW jp, Lindbergh yellow jp, TX0, TX2, TX3, RingEdge 1 & 2 jp, ES3X