Kaillera client 1.0 [ça lue lait kevin]

Pour parler librement d'émulation arcade et consoles.
RainMakeR
HBK is god

Kaillera client 1.0 [ça lue lait kevin]

#1 Message par RainMakeR »

Bonjour à tous, en cette belle matinée, une petite news pour ceux qui aiment Kaillera.
Une version modifié de la .dll pour kaillera est disponible, le serveur de www.kaillera.com étant HS.
http://www.anti3d.com/downloads.php

Anti3D.com's kailleraclient.dll v1.0

This kailleraclient.dll is a standard Kaillera v0.9 dll that has been altered to use the Master Server list at Anti3D.com instead of kaillera.com. This was done because (as of Sept 2005) the www.kaillera.com website has been down for months, and as a result nobody is able to get a server list. Users wish to continue to use Kaillera; therefore the owner of Anti3D.com has started an alternative Kaillera Master Server.

Anti3D.com's Master Server is currently driven from Anti3D's TopServers list on this website. Any server owner may freely Add their server to the list.

Should the original Master Server list at www.kaillera.com come back up sometime in the future, the Anti3D.com's Master will act as a mirror so no confusion arrises between people with different versions of the dll.

Last Update: 09/11/2005

Tain Wovou tu looz je me serais bien lacher pour la news ;D
ImageImageImage

Nefka
stick de plastique

#2 Message par Nefka »

Je tient à signaler que le site www.kaillera.com est de nouveau accessible et que la liste des serveurs aussi depuis quelques jours.
Nefka -C'est plus fort que toi-

Invité

#3 Message par Invité »

je comprend pas sur tous les serveurs j'ai un bon ping a part sur egamers qui est aussi un serveur européén j'ai 125 :? c bizarre si quelqu'un sait cela peut provenir toutes suggestions est la bien venu