Arcade in Paris?

Pour parler librement de tout, sauf de jeux vidéo
Message
Auteur
xmas
stick de plomb
Messages : 78
Inscription : 31 mai 2009, 16:53

Arcade in Paris?

#1 Message par xmas »

salut,

iam in beauvais and want to paris this sunday. is there any arcade stuff i can visit? i heard about a amusement arcade/salle de jeux with candy cabs and 2D only games, is it still open?
and what about "La Mythic" it reopen this weekend i heard from a member, can someone plz give me the opening times for saturday evening and sunday.

greetz normen
Dernière modification par xmas le 19 juin 2009, 22:07, modifié 1 fois.

Avatar de l’utilisateur
supercarotte
stick de bronze
Messages : 174
Inscription : 07 nov. 2007, 11:12
Localisation : Franche-comté

Re: Arcade in Paris?

#2 Message par supercarotte »


xmas
stick de plomb
Messages : 78
Inscription : 31 mai 2009, 16:53

Re: Arcade in Paris?

#3 Message par xmas »

merci

Avatar de l’utilisateur
Wovou
John Master
Messages : 20056
Inscription : 03 janv. 2004, 00:57
Localisation : Toulouse

Re: Arcade in Paris?

#4 Message par Wovou »

xmas a écrit :salut,

iam in beauvais and want to paris this sunday. is there any arcade stuff i can visit? i heard about a amusement arcade/salle de jeux with candy cabs and 2D only games, is it still open?
and what about "La Mythic" it reopen this weekend i heard from a member, can someone plz give me the opening times for saturday evening and sunday.

greetz normen
La mythic
36, Quai de Seine
Saint-Ouen, France
http://www.facebook.com/group.php?gid=95078816525

Saturday and sunday: 2h pm to 2h am
http://www.facebook.com/group.php?gid=95078816525

Avatar de l’utilisateur
Snocyr
stick d'or
Messages : 1388
Inscription : 08 févr. 2004, 19:17
Localisation : sous les pavés.

Re: Arcade in Paris?

#5 Message par Snocyr »

square games
5 bd voltaire ( station " oberkampf" or "republique")
"une bonne baraque a frites avec sauces 3 sauces a la JAPAN ca tuerai" (archeveque kaihoro,japan expo 2010)
""je transpire tellement des couilles, que j ai les poils du cul qui collent, ca tire...ca fait mal tu vois..." SULF, japan expo 2010 )

xmas
stick de plomb
Messages : 78
Inscription : 31 mai 2009, 16:53

Re: Arcade in Paris?

#6 Message par xmas »

the La Mythic was fun, especially the guilty gear cab with the brilliant graphic.
next time ive more time and will stay longer.